Det här med namn ...

Innan vi ens fick plusset på stickan så diskuterade vi namn..  Har blivit många skratt tillsammans med barnen med allt från Ola-Conny till Åsa- Nisse
 
Men hittills är nog mina favorit namn
 
Flicka: Emma, Elvira, Theodora och Cornelia
Pojke: Gustav, Melvin, Filip, Elliot
 
Har ni något favorit namn?
1 Sara:

skriven

Måste lägga till mina två favoriter som min sambo tyvärr inte delat med mig; Hjalmar och Ebbe

Svar: Inte mina favoriter faktiskt, men fina :) Jag har kommit på det nya namnet Charlie idag till listan ;)
Malin

2 Emma:

skriven

Mina pojkar heter Casper och Theodor.
Själv heter jag Emma som sagt men får jag en flicka i framtiden så ska hon nog heta Dammika. Det är mitt andranamn och biologiska namn då jag är adopterad från Sri Lanka. Ja tycker det är fint.

Svar: Ja det var faktiskt väldigt fint :)
Malin

3 Louise Hedblom:

skriven

Om vi lyckas få till en bebis (vi har försökt i över 1 år utan resultat) så skall det lilla knytet heta Vincent eller Sophie =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: