Idag mår jag så ...

... genomruttet att det känns som jag ska spy var 3:e minut... Men det är klart man ska vara lycklig för sina galna graviditetshormoner...
 
Att åka buss när man mår så här är ingen hit, men att vara hemma och dra täcket över huvudet är ju inget alternativ heller..
 
Funderar på att köpa Åksjukebanden på apoteket, har hört att dom ska hjälpa..
 
Vi får se vad som händer..
 
Ha en fin dag ♥
1 Liselotte (lillagreizn):

skriven

Gud vad roligt att du har en blogg, älskar att läsa bloggar så om det är okej så kommer jag följa dig här oxå :) Har själv en blogg men är inte så aktiv där ännu men hade tänkt försöka ta upp den igen :)

Svar: :) Va roligt att du hittat hit :) Vill gärna ha din blogg så jag kan kika in där och hälsa på :)
Malin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: