Skrev ju för några dagar..

.. sen om det här med namn och det roliga är att jag tog upp det med dottern.. Vi hade varit hos tandläkaren och hon följde med hem en sväng och pratade lite..
 
-Vad säger du då gumman om Melvin.. ?
- Melvin?? Ehhh du rolig eller?1?
- Nej jag menar allvar jag och J tycker det är ett fint namn
- Men seriöst vill du inte att mitt blivande syskon ska ha en framtid?
- Jo självklart vill jag det, men vad har Namnet Melvin med det att göra?
- Mamma när hörde du senast en fotbollspelare, sångare eller skådespelare heta Melvin?
- Nä det har jag nog inte hört någon som heter..
- Precis du ser, va tänker du med?
 
Här någonstans har jag börjat skratta så jag nästan kissar på mig.. Hon är för skön min dotter :)
 
Hoppas hon kommer tycka om det nya tillskottet till namnförslagen som är Charlie :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: